2009 m. gegužės 1 d., penktadienis

Raidžių karas. Ilgas ar trumpas ?




Informacija, ieškoma lankytojų, rodo, kokio tipo turinio jiems reikia. Mišri informacijos atžvilgiu, apimanti trumpas apžvalgas ir išsami – štai ko reikalauja lankytojai!

O kas pasakė koks kiekis informacijos yra pakankamas? Kiek yra per daug? Ir, svarbiausia, kokia informacija yra optimali? Šiame savo straipsnyje apžvelgsiu labai ilgo ir trumpo pobūdžio tekstus.
Informacija, kurios visi ieško, suteikia mums galimybę oficialiai modeliuoti vartotojų “užsibūvimo” laiką Jūsų svetainėje. Tiksliau, tai lankytoju srauto modeliavimo įrankis, nurodantis kokius straipsnius vartotojai skaito. Pats paprasčiausias pavyzdys : miške gyvena dideli ir maži triušiai. Kurį vilkas valgys? Pirminė ir akivaizdi prielaida būtų - "didelis triušis", nes jis teikia didžiausią naudą poreikiui pripildyti skrandį.Na , o jei didelis triušis bėgs pakankamai greitai, bus daug sunkiau jį pagauti, vadinasi, nauda mažėja. Geriau suvalgyti kelis, mažus ir skanius triušius, jei jie yra lengviau pagaunami.Juolab, kad tuščiu skrandžiu toli nepabėgsi..
Taigi, iš esmės, vilkui iki pilnos laimės tereikia “prikimšti” skrandį, todėl jis čiups mažesnį, bet labiau apčiuopiamą grobį. Faktorius yra laiko ir sunaudotos energijos “gaudyti” grobį vidurkis.Visgi, sąnaudų ir naudos santykis yra svarbiausias.
Lygiai tas pats taikoma informacijos perdavimu skaitytojui. Ilgame straipsnyje būna daugiau informacijos, tačiau jei ją perskaityti trunka per daug laiko, vartotojai palieka svetainę ir skaito trumpesnę, paprastesnę ir kitur.

Sąnaudų ir naudos pavyzdys: Ilgas ir trumpas straipsnis ?

• Trumpas straipsnis:
600 žodžių užtrunka perskaityti 3 minutes ( Darant prielaidą, kad skaitymo greitis 200 žodžių per min.)

• Ilgas straipsnis:
1000 žodžių užtrunka perskaityti 5 minutes (200 žodžiu per min.)

Taigi, 600 žodžiu tekstas yra kur kas „patogesnis“ skaitytojui, nei 1000. Trumpą straipsnį lengviau įsiminti ir „apdoroti“.
Išvada yra aiški: žmonės nori skaityti trumpus straipsnius. Skaitytojai tampa negailestingi ir atsisako ilgų straipsnių, nes jie nori informacijos koncentrato, o ne “ vandens”. Geras redaktorius turi sumažinti maždaug 40% straipsnio žodžių, taip pašalindamas mažiausiai vertingą informaciją, padidindamas straipsnio vertę.

Laimi kokybė !
Taigi svetainės turinys turi būti glaustas ar tik išsamus?
• Jei norite daugiau skaitytojų, sutelkite dėmesį į trumpus ir “nuskanuojamus” turinius. Tai geriausias įrankis parduoti savo prekę.
• Jūsų tekstai turi buti išsamūs, tačiau ne žodžių kiekiu, o prasme !

Paprastai skaitytojai , kurie tikslingai ieško reikiamos informacijos, yra vadinamieji potencialūs Jūsų klientai, nes jie yra labiau linkę nuspirkti trūkstamą informacijos dalį. Nepasakydami visko, paliekate mažą paslapties dalelę, kurios visiems norisi.Maža intriga veda į kontaktą.Rašykite tik trumpus aprašymus, kurie nevers skaitytojo įvesti dar vienos paieškos visame tekste.Kuo daugiau vertės pasiūlysite savo vartotojams kiekviename staripsnyje, tuo didesnė tikimybė, kad lankytojai sugrįš. Štai kodėl trumpesni tekstai yra svarbesni optimizuojant savo turinį pagal vartotoju poreikius.

Aš.

1 komentaras: